İade ve İptal Prosedürü

İptal Prosedürü

www.dasiva.com.tr'den vermiş olduğunuz siparişiniz hazırlık aşamasında ve henüz kargoya verilmemiş ise sipariş detay sayfasından iptal edebilirsiniz. Ürünler size ulaştıktan sonra ise iptal işlemi yerine iade işlemi uygulanmaktadır.

İade Prosedürü

Siparişinizdeki ürün ve/veya ürünleri teslim aldıktan sonra iade etmek isterseniz 15 gün (on dört) içerisinde faturanız ile orijinal ambalajında iade adresimize göndermeniz gerekmektedir. Faturasız ve kutusuz ürünlerde iade yapılmamaktadır.

İade Adresi 

Oruç Reis Mh. Tekstilkent Cad. A10 Blok Ofis No:43 Esenler/İSTANBUL

İade etmek istediğiniz ürünü göndermeden önce  Siparişlerim (http://www.dasiva.com.tr/order/history) sayfasından iade talebinde bulunacağınız siparişinizde yer alan "Ürün İade" butonuna tıklayarak yönlendirildiğiniz sayfada değişim yapmak istediğiniz ürünleri seçerek bize bildirmeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderimden yararlanabilmek için kargo şirketine sipariş kodu ile alıcı ödemeli geri gönderim yapmanızı rica ederiz. Ürün teslimatı ürünü teslim aldığınız kargo şirketi ile yapılmaktadır. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.

İade için gönderilen ürün öncelikle Dasiva tarafından incelenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Dasiva’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

www.dasiva.com.tr sitesinden alınan ürünlerin ödeme iadeleri sadece kredi kartınıza iade yapılabilmektedir. Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Başta kozmetik ürünleri olmak üzere aşağıda belirtilen şartları karşılayan ürünlerin iadesi mümkün değildir:

  1. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan ürünler
  2. Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler
  3. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler
  4. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar
  5. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
  6. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri
  7. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi ürünler
  8. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına ürünler


Değişim Prosedürü

www.dasiva.com.tr sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir. Değişim yapılacak ürünlerin fiyatları arasında fark olması durumunda değiştirilmek istenen ürün iade alınır ve yeni istenen ürün için tekrar sipariş verilmesi gerekmektedir. Değişim işlemi için değişim yapmak istediğiniz ürünü orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte geri göndermeniz gerekmektedir. 

Değişim istediğiniz ürünü göndermeden önce  Siparişlerim (http://www.dasiva.com.tr/order/history) sayfasından iade talebinde bulunacağınız siparişinizde yer alan "Ürün İade" butonuna tıklayarak yönlendirildiğiniz sayfada değişim yapmak istediğiniz ürünleri seçerek bize bildirmeniz gerekmektedir.

Ürün İade'ye ilişkin sayılan koşulların tamamı "Değişim Prosedürü" açısından da uygulanmaktadır.